Feb 6, 2013

Sword Art Online

 Assalamualaikum

setelah sekian lama menghilangkan diri dalam dunia blog
akhirnya aku muncul kembali hoho
aku sangat sangat sibuk sebab tahun lepas SPM
jadi tak sempat nak post banyak-banyak

okay kenapa aku muncul kembali?
sebabnya aku nak buat sedikit ulasan
ulasan tentang anime-SODO ATTO ONRAIN

Sword Art Online ni menceritakan tentang seorang budak lelaki,Kirito yang suka main game
sangat gemar main game online..
Kirito akan masuk dalam dunia game online apabila dia pakai sebuah alat *macam helmet di kepala
kalau dapat tewaskan musuh dalam SAO, pemain game akan level up
pada awal cerita Kirito ajar kawan dia,Klein pasal cara-cara nak tewaskan musuh
cerita ni bersambung-sambung pasal pengembaraan Kirito dalam dunia SAO
Kirito dengan kawan-kawan dia terperangkap dalam dunia SAO - tak boleh nak log out
peraturan SAO yang ditetapkan oleh Kayaba Akihiko(pencipta SAO) ialah dunia SAO tetap dan kalau nak keluar dari situ kena berusaha sampai ke tangga 100 dan kalahkan ketua*boss
Kirito jumpa ramai orang dalam SAO
antaranya Asuna,rakan seperjuangan dia dalam SAO
cerita selanjutnya anda lihatlah secara online.. 

SWORD ART ONLINE memang best 
aku tak tipu..
tengoklah sendiri,anda pasti nak tengok berulang-ulang kali ahhaha
banyak lagi anime yang best tapi nanti aku bagitahu
ORITE

No comments :

Post a Comment

 
All Content © 2011-2013 ASUMA. All Rights Reserved.