Aug 29, 2011

Nak balik raya?

Assalamualaikum sahabat-sahabatku 
Ramadhan sudah berakhir
bulan Syawal pula menjelma :)
kita dah habis pun puasa sebulan
Alhamdulillah..
diharapkan tahun depan kita masih diberi umur yang panjang untuk tunaikan ibadah puasa ya
*AMIN

pejam celik pejam celik esok,Hari Raya Aidilfitri 
rasanya macam kelmarin aku baru mula puasa..
ahhaha merepek apa?

sekarang aku tengah mengalami kejutan..
bukan kejutan elektrik..tapi kejutan mercun yang amat DAHSYAT
YAY!
ramai yang main mercun sampai lupa diri orang lain tengah solat
adik-adik,lain kali main "pop pop" saja *saranan*
aku pun main pop pop - walaupun nampak lekeh tapi sangat best
kuat sangat bunyi mercun sampai aku tak dapat nak beza bunyi bom dengan mercun
entah-entah kat luar tu bunyi bom 
ha?

okay sebenarnya aku nak buat pengakuan  bahawa....
aku suka sangat tengok Raya Tak Jadi -.-
haha apa yang tak kena dengan statement ni?
aku jarang tengok cerita Melayu
cerita ni bagi aku tak berhenti gelak!
air liur sampai meleleh masa gelak
ahhaha aku bohong
dah dua kali aku tengok cerita ni
tapi setiap kali buka channel astro tu mesti dah nak dekat tamat cerita
grr nasib tak menyebelahi aku
lagu raya dia pun best jugak..LAWAK..

okay aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI untuk semua pengikut blogku
dan kepada semua umat Islam
raikan hari raya dengan gembira dan jangan lupa untuk hadirkan diri ke masjid ya
ha!raya pun raya juga tapi jangan lupa!
negara kita,MALAYSIA akan sambut Hari Kebangsaan 31 Ogos ni
Selamat Menyambut Hari Kebangsaan

SAYA BANGGA MENJADI RAKYAT MALAYSIA! 
 

 

No comments :

Post a Comment

 
All Content © 2011-2013 ASUMA. All Rights Reserved.